ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ (για το e-Shop)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης αγοράς του με τους δύο παρακάτω τρόπους:

1. ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα Λητώ που αναγράφονται στην ενότητα Καταστήματα, με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου και δελτίου αποστολής ή της κάρτας αλλαγής.

2. ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΣΩ E-SHOP

Διαδικασία:

  • Προτού προβείτε σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 2111026731 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@okaidi.gr, ώστε να μας ενημερώσετε για τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε να αλλάξετε και με ποιους κωδικούς επιθυμείτε να τα αντικαταστήσετε.
  • Συσκευάζετε τα προϊόντα, είτε στη συσκευασία Οkaidi που τα παραλάβατε, είτε σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία που θα εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα θα φτάσουν στην Εταιρία χωρίς φθορές.
  • ΔΕΝ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΕ ΤΟ ΔΕΜΑ, αλλά αναμένετε την ACS courier με το νέο δέμα (που ήδη έχουμε συνεννοηθεί τηλεφωνικά ότι θα παραλάβετε) για να πραγματοποιήσετε την ανταλλαγή (δηλαδή δίνετε το παλαιό δέμα και παραλαμβάνετε το νέο).

** Η ΠΡΩΤΗ αλλαγή σε μέγεθος είναι ΔΩΡΕΑΝ (το κόστος των μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει την Εταιρία).

** Στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή κωδικού, δηλαδή να πάρετε κάποιο διαφορετικό προϊόν, επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς 3,00€ εφόσον αποσταλούν με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία ACS Courier, κατόπιν συνεννόησης μαζί μας. Αν επιλέξετε να αποσταλούν με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία, επιβαρύνεστε αποκλειστικώς με τα έξοδα μεταφοράς για την αλλαγή και η Εταιρία μας δεν αναλαμβάνει την κάλυψη/συμμετοχή σε όποιο ποσό σας ζητηθεί για τη μεταφορά.

** Στην περίπτωση που προκύψει διαφορά υπολοίπου, μπορεί να μείνει πιστωτικό υπόλοιπο στο λογαριασμό σας ή να μας κάνετε την εξόφληση με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση.

** Στις αλλαγές δεν γίνεται συσκευασία δώρου.

** Στην περίπτωση που ο λόγος της αλλαγής αφορά σε λάθος της Εταιρίας ή σε ελαττωματικό προϊόν δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος αλλαγής (έξοδα μεταφοράς), υπό την προϋπόθεση πως η μεταφορά της αλλαγής έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία ACS Courier.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (για το e-Shop)

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.okaidi.gr ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης αγοράς/ τιμολόγησης της παραγγελίας με τους δύο παρακάτω τρόπους:

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα Λητώ που αναγράφονται στην ενότητα Καταστήματα ή στο κατάστημα από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου και δελτίου αποστολής.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΩ E-SHOP

Προτού προβείτε σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 2111026731 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@okaidi.gr ώστε να μας ενημερώσετε για την επιστροφή σας και τους λόγους που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Συνεννοούμαστε για τον τρόπο που θα γίνει η επιστροφή του δέματος. Μπορούμε να στείλουμε εμείς courier (ACS) και να επιβαρυνθείτε 3,00€ για τα μεταφορικά έξοδα ή μπορείτε να κάνετε την αποστολή με courier της επιλογής σας. Σε αυτή την περίπτωση, επιβαρύνεστε αποκλειστικώς με τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή και η Εταιρία μας δεν αναλαμβάνει την κάλυψη/συμμετοχή σε όποιο ποσό σας ζητηθεί για τη μεταφορά.

** Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του δέματος προς την Εταιρία στις περιπτώσεις υπαναχώρησης από την αγορά, επιβαρύνουν πάντοτε τον Πελάτη.

** Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό (έξοδα μεταφοράς) που επιβαρύνθηκε η Εταιρία για την αποστολή των προϊόντων και τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή τους.

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι παρακάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους προκειμένου να γίνει αποδεκτή η επιστροφή/αλλαγή της παραγγελίας. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχτούμε αλλαγές/επιστροφές προϊόντων που δεν συμφωνούν με τους Όρους Αλλαγών και Επιστροφών που αναγράφονται παρακάτω.

  • Το αίτημα αλλαγής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς ή στο τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή στην κάρτα αλλαγής.
  • Το αίτημα υπαναχώρησης από την παραγγελία με σκοπό την επιστροφή χρημάτων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς ή στο τιμολόγιο και δελτίο αποστολής.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, όχι πλυμένα, χωρίς σημάδια φθοράς, λεκέδες και κατάλληλα για επαναπώληση.
  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να φέρουν όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχαν κατά την αγορά τους καθώς και τη συσκευασία που τα συνόδευε.
  • Προηγείται πάντα επικοινωνία με το Okaidi e-shop στο 2111026731 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@okaidi.gr.
  • Μαζί με τα προϊόντα οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής).
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η Εταιρία υποχρεούται να προβεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία γνωστοποίησης του αιτήματος υπαναχώρησης από την αγορά (και άρα επιστροφής προϊόντων και χρημάτων) σε όλες τις σχετικές νόμιμες ενέργειες με σκοπό να σας αποδοθεί το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με το ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:
    • 1. Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eShop, η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν με χρέωση πιστωτικής κάρτας σε δόσεις, η επιστροφή θα γίνεται σε μηνιαίες δόσεις ίσες με τον αριθμό των δόσεων αγοράς και όχι εφάπαξ καταβολή.
    • 2. Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά.
    • 3. Εάν η εξόφληση έγινε με Paypal θα γίνεται επιστροφή μέσω Paypal.

** Όταν παραλάβετε τα προϊόντα, αναγνωρίζουμε ότι θα δοκιμαστούν για να επιβεβαιώσετε ότι ικανοποιούν τις προσδοκίες σας. Επειδή κάποια από τα προϊόντα έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, σας παρακαλούμε να φοράτε πάντα εσώρουχα κατά τη δοκιμή τους.

**Εφ' όσον το προϊόν και η διαδικασία αλλαγής/επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα στη Εταιρία και να τα ανταλλάξετε με άλλα, ή να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων.

**Σε περίπτωση μη τήρησης των αναγραφόμενων όρων, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αλλαγή/επιστροφή σας.

**Η Okaidi δεν ευθύνεται για εμπορεύματα που χάνονται κατά την επιστροφή εάν η αποστολή έχει γίνει με courier δική σας επιλογής. Οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς την Okaidi, βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον Πελάτη.

Με εκτίμηση,

Τμήμα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Αγορών